vrijdag 17 juni 2016

De tijd zal het leren

 
 
 
Goedemorgen!


Tijdens de maand Juni kun je meedoen aan de ATC swap bij Noor!Design. 
Het thema is Retro Cars en ik heb deze kaartjes gemaakt.


De auto's zijn gestempeld met de inmiddels 2de stempelserie Retro Cars van Noor (6410/0386).

6410/0386 Stempelset Retro auto's

Het glimmende effect komt doordat ik ze met zwart embossing poeder heb verwerkt.



Als achtergrond heb ik een paar velletjes gebruikt uit het leuke kleine blokje,  (6011/0405) ATC Paper Bloc Wood Texture.
 
6011/0405 ATC Paper Bloc Wood Texture
 
Met een donker bruine kleur distress inkt heb ik meerdere malen een tekst gestempeld; "De tijd zal het leren" uit het stempelset 6410/0022 Back in Time.



 
Alle wielen zijn voorzien van een klein tandwieltje, ooit verzamelde ik horloge onderdelen.
 

 
En elk kaartje heeft ook nog een groter tandwiel op de hoek.


 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen motiveren om mee te doen met de swap. Het is altijd heel leuk om uiteindelijk post te ontvangen met allerlei verschillende kunstwerkjes van andere Noor-vriendinnen!

Doe je mee? Klik op onderstaande afbeelding voor alle informatie.
Hartelijke groeten,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten