zondag 1 mei 2011

Hij is er !!



De nieuwe SE Magazine van Scrapdelight!
Nummer 21 alweer!
Je kunt 'm hier downloaden { KLIK HIER} en dan heerlijk "doorbladeren"
want mijn DT collega's hebben er prachtige dingen in geplaatst.

Een van de LO's die ik ervoor gemaakt heb is
GROTER:

Schattige foto van de kinderen,
waarin Thomas even de echte grote broer is
en zijn zusje aan de hand neemt.

{meestal is het nl. andersom,
maar dat mag ik hier natuurlijk helemaal niet zeggen!!} 











































De bloem heb ik geborduurd aan de hand van de tekening op het dessin-papier.
Papier is het prachtige
Stella & Rose Mable van My Mind‟s Eye   {klik hier}
Ik heb er nog een LO mee gemaakt.
Zo grappig om te zien hoe anders een LO kan worden met hetzelfde papier.
Volgende keer laat ik 'm zien of je kunt 'm alvast in de SE bekijken.


Quickutz Alphabet, Garden |
Glitter Liner | {klik hier}
Martha Stewart pons |  {klik hier}
Pompom lint | {klik hier}
Kaisercraft Parels | {klik hier}
DMC garen | brads


Hartelijke groeten,
Corina

3 opmerkingen:

  1. Ik vind em echt heel mooi! Dat geborduurde is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige LO is dit.... heel mooie warme kleuren en alles zit waar het hoort! Die bloem is helemaal geweldig natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi, your flower is amazing !! it's a wonderful work!
    thanks to share the magazine
    kisses from France

    Caroline60

    BeantwoordenVerwijderen